![]() |
dirtjump-treffen in Linz ?? - Druckversion +- Downhill-Board (https://downhill-board.com) +-- Forum: Mountainbike Downhill, Freeride, Dirt (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Bike-Treffs (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=14) +--- Thema: dirtjump-treffen in Linz ?? (/showthread.php?tid=13560) |
dirtjump-treffen in Linz ?? - pagey - 2003-10-23 nana beim anderen wird gepöbelt ! dirtjump-treffen in Linz ?? - Pedda² - 2003-10-23 kaunst ned dei bike wem anderen mitgeben und selber in tom mitnehmen? wird sicha sehr fett! dirtjump-treffen in Linz ?? - pagey - 2003-10-23 jo ginge schon ..nur wenn sonst keiner fährt geht des schwer ....i werd den ernesto überreden..dann is mir wurscht ob er mei radl oder den tom mitnimmt ! jetz kenn ma nur no hoffen dass morgn ned so org pist dass dort des wosser steht ! dirtjump-treffen in Linz ?? - BA-Andi - 2003-10-23 hehe, schneit doch eh, also wir ka wasser stehn ![]() @pedda: kannst du dann den cruiser noch mitnehmen? oder hätt da tom platz wennst an cruiser daheim lässt? wenn ja, könnt ich eventuell noch mein radl zammbaun, bräucht nur irgend a gabel ![]() dirtjump-treffen in Linz ?? - pagey - 2003-10-23 hm..wenn i den cruiser daheim lass müsst platz sein fürn TOM. so hama des beim king of dirt eh auch scho gmacht... nur zrück führen kann i erm ned da ich über nacht bleib ! oiso opa wos sogst dazu ? dirtjump-treffen in Linz ?? - BA-Andi - 2003-10-23 gut, dann musst du a ned flicken ![]() hmm, dann brauch ich nur irgendeine gabel ![]() werd schaun dass ich hier eine auftreiben kann, hoffe des klappt! also tom, foast beim pedda mit ! dirtjump-treffen in Linz ?? - Tom - 2003-10-23 Passt bin dabei zum heimfahrn hab i e wem ! ![]() ![]() Burschen i sogs euch glei i will Style sehen vom feinsten i bin voi motiviert geiel Büdln zu mochn ![]() dirtjump-treffen in Linz ?? - BA-Andi - 2003-10-23 alles kloa oida mo ! wir werden unser bestes geben ![]() aber jetzt muss ich mein radl noch zammbaun und hoff dass ichs zum fahren bring ![]() dirtjump-treffen in Linz ?? - v1per - 2003-10-23 so ihr bayern wonn kummtsn ihr? freitog oda somstog? dirtjump-treffen in Linz ?? - DH-Rooky - 2003-10-23 Na Samstag natürlich am Freitag is ja no Schui dirtjump-treffen in Linz ?? - v1per - 2003-10-23 sehr gut dirtjump-treffen in Linz ?? - BA-Andi - 2003-10-24 vipa, wia schaugts aus, hods viel gschneit bei euch? i hoffs ned, oder wie fahrn si de linzer hugerl wenns nass is ? ![]() dirtjump-treffen in Linz ?? - pagey - 2003-10-24 jo bitte heut abend no moi an lage-bericht aus linz.....hier liegt knöchelhoch schnee....weiss ned wie schnell des wieder wegschmilzt.....hoff mas beste ! dirtjump-treffen in Linz ?? - BA-Andi - 2003-10-24 ja ich hoff a dass dort ned zviel gschneit hat, bei uns hats nur 1 - 2 cm also alles bissal angepudert, ned weiter schlimm! i hoff dass es alles gut wird, wär jo schad drum!! dirtjump-treffen in Linz ?? - v1per - 2003-10-24 die sonn scheint und da shcnee geht weg zfriedn? ![]() |