Downhill-Board
Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - Druckversion

+- Downhill-Board (https://downhill-board.com)
+-- Forum: Mountainbike Downhill, Freeride, Dirt (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Rennen, Strecken & Bikeparks (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thema: Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? (/showthread.php?tid=5584)

Seiten: 1 2 3 4 5 6

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - DH-Rooky - 2002-11-24

Seber Schuld wenn ma so bled is und nur mit Hängematte und Schlafsack nach Kaprun fahrt [Bild: icon_twisted.gif] [Bild: icon_twisted.gif] [Bild: icon_twisted.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - el panecillo - 2002-11-24

jo wenn si da schnee weigert sei ritterburg aufzubauen... tz jetz bin schowida i schuid. pf. [Bild: icon_confused.gif]

Oiso wann da des ned klar war, daß ma de bei Wind ned aufstellen kann dann kann ma da echt nimma helfen [Bild: icon_mrgreen.gif]

jo woher hätt i wissn soin doss wind geht? außerdem, de bruckn is a trotzm wind gstondn, oiso hätt de ritterburg kan grund kopt des ned zu tun. [Bild: icon_evil.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - niZo - 2002-11-24

das wär echt mal wissenswert ob amn dort pennen kann, weil ich mein mir wärs wurscht aber ich glaub meine freundin spielt da ned mit bei irgendwo pennen falls sie mitfahrt.
mfg

Ja guad war hoid da Schnee schuid dro. Aber da Schmidl hats im Auto a ned besser ghabt [Bild: grin.gif]

Wenn ma da ned Pennen kann dann penn i beim Halloooooo Schneeeee, göi [email=M@tzki?]M@tzki?[/email] [Bild: icon_wink.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - v1per - 2002-11-24

bei mir kennan a 2 pennen zur not

omg und wem wüst des otuan? wobei, da martix hot e scho vaseline [Bild: grin.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - M@tzki - 2002-11-25

sonst hätt ma eh a brücke zum pennen , wie in Kaprun [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif]

des geht scho niko....dei freindin schloft bei mir im Bett und du kannst die zu meinen ELtern ins Bett legen!! [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif]

jaja pennts alle bei mir!!!!! und lasst endlich mei Ritterburg ausn Spü.....des mogs nämli gorned!!!! [Bild: icon_mad.gif] [Bild: icon_mad.gif] [Bild: icon_evil.gif] [Bild: icon_evil.gif] [Bild: mryellow.gif] [Bild: mryellow.gif] [Bild: mryellow.gif]

und wenn da punkratz auch kommt, kann er ja im Palazo (wos TECHNO spieln) sein berühmten Tanz auf der Hauptdanzfläche machn....wäre sicher FOI UR GEIL!!!! [Bild: grin.gif] [Bild: icon_biggrin.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: mryellow.gif] [Bild: mrorange.gif] [Bild: mrbrown.gif] [Bild: mrred.gif] [Bild: mrpurple.gif] [Bild: mrblue.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - Marco - 2002-11-25

der peterle hat ganz recht.

was ich noch sagen wollte.

ich finde diesen thread absolut ******

1. finde ich das der hier im race und locationen board absolut nix zu suchen. is ja kein wunder das in der "bike" steht "das rennen war mehr eine party als ein rennen" obwohls noch ned mal stattgefunden hat. da braucht sich niemand wundern das DH/DS/usw. nicht wirklcih ernst genommen wird und alle nur als alkoholisierte freizeitsportler betrachtet werden die zu faul sind bergauf zu fahrn.

2. schon gar nicht von einem moderator!!!!

wer saufen will soi saufen! aber machts des doch im talkboard oder irgendwie anders aus.

was isn los Marco?? soll halt den thread wer in Takcorner verschieben???!!!?? ned bös sein Marco... [Bild: icon_cry.gif] [Bild: icon_cry.gif] [Bild: icon_cry.gif]

Saufn nachn Downstair Race in Linz...wo? - v1per - 2002-11-25

oiso söbst wenn da downstair mehr party is ois rennen wär des ned egal?

weil letztendlich kummts aufn spaß o und ned wer da schnöste und beste is