Downhill-Board
Alles wir anders..... auch bei mir! - Druckversion

+- Downhill-Board (https://downhill-board.com)
+-- Forum: Mountainbike Downhill, Freeride, Dirt (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Allgemeines Mountainbike Board (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thema: Alles wir anders..... auch bei mir! (/showthread.php?tid=9975)

Seiten: 1 2

Alles wir anders..... auch bei mir! - ClemDMC - 2003-05-27

I hab lange gewartet und letzte Woche hab i ma endlich an neien Rahmen bestellen kennen! De neuen Reifen Montier i erst am Donnerstag, damits in Leogang dann richtig zur Sache gehn konn! Es is nur ein Ersatztweil mein alter Rohmen (Im Hintergrund vom Bild zu sehen) ja schon ziemlich demuliert war! In 2 Monate gibst dann vielleicht an Downhiller, wäre zumindest geil!! [Bild: mryellow.gif]

Also, hab eh nur 2 halbwegs akzebtable Bilder, Nr. Uno!

Nr. Duo! [Bild: mryellow.gif]

Alles wir anders..... auch bei mir! - st´ip - 2003-05-27

ahh du woast der mit dem trek in saalbach!?!?!? [Bild: icon_idea.gif]

UUps... [Bild: tongue.gif]

Mhm, wer woast du leicht?

so ana mit am schwarzen intense.
hob ma nur docht dass du a unermüdlich foast! immer wieda und wieder..... [Bild: smile.gif]

Danke!! [Bild: mryellow.gif] bin eh glei bis 2 gfahren, aber hoid ohne Pause, naguat, hob ma amal schnell as Safety Jacket kauft! Mit am M1 woan jo insgesammt 3 Leite in Hinterglemm, oder?! Du werst der mit ohne Aufkleber (also komplett schwoaz) gwesen sein, weil de andern 2 hom ned deitsch gredet!

i glaub in saalbach woan 5 oda 6 leit mit am M1!!!
na meins hat nu alle aufkleber drauf (2002er) i woa meistens mit am 2. foan a mit am M1! (rüdiger)

Alles wir anders..... auch bei mir! - theear - 2003-05-27

naja das kommt beim St´ip aber auch öffters vor *g* [Bild: icon_twisted.gif] [Bild: grin.gif]

aber ClemDMC, das nächste mal heißts vorstellen gelle [Bild: grin.gif]

[Bild: tongue.gif] na nur am freitag abend! [Bild: mrred.gif]

Asso, ihr woaz des!! Ana hat Deemax LRS ghabt, der andere was i nimma...! I hob eich nie verstande was es gredet habs, is ma Niederländisch vorkommen!! [Bild: crazy.gif] I beneide eich um eiere Bikes! [Bild: icon_twisted.gif]

@ thear: Moch ma!

jo genau so woa des! oba wir haum scho deitsch gredt! kennt sei dass des nu die nachwirkungen von freitag woan, warum ma uns net so guad verstanden hat! [Bild: icon_mrgreen.gif]

Deitsch vielleicht, ober a ausgestorbener Dialekt!!Und, was sagts ihr zum Rahmen?? Würd mi höllisch interessieren. Hinten kommt donn noch da Maxxis Minon 2,5"eini und sobald i vorn de 521 Felgn eingspeicht hab, kommt do da Schwalbe Big Jim 2,35" eine!

schaut eh voi fett aus! geometrie schaut a guad aus!!!

Geometrie is a derb geil!! Naguat, es hätt a bissl grösser sein kennen, wenn i aufsteh, mi noch vorn lehn und pedalier, donn hau i ma de Knie am Lenker on, vielleicht ned Ideal, muass hoid amal a längerer Vorbau her (suppa, und schon wieder 50€ weg [Bild: crazy.gif]!)!