2003-06-05, 09:07
Mich würd mal interessieren, wo man in Graz gscheid dirten kann?!?! Hoff Ihr könnt mir weiterhelfen!! Danke
![[Bild: icon_cool.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/icon_cool.gif)
An alle Grazer!
|
2003-06-05, 09:07
Mich würd mal interessieren, wo man in Graz gscheid dirten kann?!?! Hoff Ihr könnt mir weiterhelfen!! Danke
![]()
2003-06-05, 09:25
gscheid? gor net...
![]() na im ernst: wos richtig gscheids gibts net. net so schlecht is in St.Peter hinter der eisteichsiedlung bei den eustacchiogründen. im lechwald hots amoi an zwa fette sprünge geben, san oba verwildert soweit i wass. und in andritz is wos neigs baut wordn, war noch nie dort, soll aber nicht so besonders sein...
2003-06-05, 14:37
I bin zwar net so der Dirter, aber hab das bei den Eustacchiogründen scho gsehn, net so schlecht! ImLechwald muss ma des wissen wos is, könnt i dir aber mal zeigen! Is eher a bissal extrem. und in Andritz(Mautspielplatz) haben des dei Bikeboarder(http://www.bikeboard.at) gmacht. Net so schlecht. Was anderes kenn i net a net!
2003-06-05, 17:25
beim schwarzl gibts ja a a paar dirts soweit i was! kann da dazu aba nix sagn weil i no nie dort woa!
2003-06-05, 18:54
die anzigen gscheiten san in da eistechsiedlung, die in andritz san a bisserl komisch, grad erst aufschüttet worden - ned gscheit gshaped und habn find i kan rhythmus, schwarzl war i scho lang nemma, s´letzte mal wie i dort war warns ned grad gut hergrichtet.. aber vielleicht war scho mal wer mit ana schaufl durtn.
2003-06-05, 19:22
Naja, es gibt noch welche Dirts, fast schon bei der St.Veiter Kirchen.. wenn euch die Dirts beim Mautspielplatz/Andritz schon schlecht geshaped sind, dann würd ich euch aber nicht raten dorthinzufahren.
Zum Anfangen sind die neuen beim Mautspielplatz aber gar net schlecht.. 2 Reihen mit 3 und 2 Sprüngen.. 3 kleine ca. 2,5 Meter lange und 2 4-5 Meter lange ahja.. und bevorst motzt kannst ja mit einer Schaufel hingehen und selber baun! ![]() Grüße Fivel Zusammenfassung: größten längsten Dirts bei den Eustachio- Gründen St. Peter - 3 Reihen. Im Lechwald Mautpsielplatz/Andritz Andritz/St.Veit - über dem kleinen Teich Schwarzl also 5 Locations.. wobeis aber noch ein paar kleinere privatere Hügel gibt
2003-06-05, 20:26
bin sofort bereit wenn i zeit hab mitzuschaufeln!!!
wie i dort war warns denk i erst aufgschüttet.. hat ma zwar spuren gsehn nur gshaped war nix.. ned wirkli gscheit zu hupfn, vorallem die hinteren. konn natürli hiats anders sein.
2003-06-05, 20:50
Groppi: wennst lust hast dann kannst am schwarzl gern schaufln
werkzeug homma olles nur kanne schöpfa
2003-06-05, 21:09
kann leicht sein dass i des WE wenn i ned downhillen bin schwarzl bin an tag.. dann schaufl i scho..
2003-06-06, 00:10
Kannst ja wieder mal vorbei-schaun.. jetzt sind alle Hügel fest und relativ ordentlich geshaped.. geht ganz gut zum springen, und es ist fast immer jemand dort.
Grüße Fivel
2003-06-06, 21:29
hallo,
ist am schwarzl wirklich cool ??
2003-06-06, 21:44
So schlecht is net! Werd morgen vielleicht unten sein beim Schwarzl!
2003-06-10, 10:25
vielleicht können wir uns mal zusammenquatschen !!
bin halt noch blutiger anfänger ... ![]()
2003-06-10, 12:21
Ja schickst ma halt a Email, PM oder über ICQ!!
|
|