Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
psylo+bremse
ich fahre seit 2 1/2 Jahren [Bild: mryellow.gif]ca 6000 km ne SID CX mit ner MPH (95 Kg) und meine Buchsen sind noch astrein
Seas Tobi!
Für wos gäbs des Forum wenn mam koa Wissenschaft draus machen soin?

I hob bei an Spätzl die Psylo mit der 206er Hayes probiert und kann nur sagn: des is a Graus! Beim Bremsen muaß ma einige Grad gegenlenken, wäü sonst fahrst einfoch ins Gemüse. Klar macht ma des automatisch, aber es bringt auf jeden Fall a Unruhe ins System, und Unruhe wü i auf an schmalen Woidweg überhaupt net. Hauptsorge is aber dass die Gabel so stark verbogn wird dass auf Dauer amoi brechen muaß, ois Technik-Freak wird ma jo beim Zuaschaun scho schlecht. Und wia de Bikes vom Tobi beinan san is jo a a anderes Thema, der tuat jo mehr schänden ois radlfoan... [Bild: icon_wink.gif]
Bin ich froh, dass es hier auch jemanden gibt der die Gabel tatsächlich schon selber gefahren ist (und nicht nur irgendwelche Freunde hat, die mal ein Magazin gelesen haben in dem eine bezahlte Anzeige der Firma war [Bild: wink.gif] ) und deshalb meine Erfahrungen bestätigen kann [Bild: mrblue.gif]
jojo, do kaun a wieder gscheitln [Bild: tongue.gif]
du bezeichnest mei Radlfoahrei ois "schänden"?!? und meine Radln san a Graus? na, daun plog´ di du moi mid an 4 Joahr oidn HiTec-Bock ummadum...

und i sog: besser "woarmfoahrn" und daun schänden ois netta "woarm foahrn"... [Bild: grin.gif]
Solangst nur deine Radl schändst wird di eh koana asnzeign....moch i jo a gern!
Und wüst aber jetzt net sagn dass dei Hitec die Ausred is für dei Fahrerei, wenn di sogar a Pensionist auf an bessern CC-Radl fast versaugt.... [Bild: icon_wink.gif]
eben "fast" (0,3 Sek [Bild: icon_twisted.gif])... und wo kamad ma do hin, wenn olle in Pension gehn, de ausschaun wia Pensionisten? [Bild: cool.gif]