Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
psylo+bremse
ich fahre seit 2 1/2 Jahren [Bild: mryellow.gif]ca 6000 km ne SID CX mit ner MPH (95 Kg) und meine Buchsen sind noch astrein
Seas Tobi!
Für wos gäbs des Forum wenn mam koa Wissenschaft draus machen soin?

I hob bei an Spätzl die Psylo mit der 206er Hayes probiert und kann nur sagn: des is a Graus! Beim Bremsen muaß ma einige Grad gegenlenken, wäü sonst fahrst einfoch ins Gemüse. Klar macht ma des automatisch, aber es bringt auf jeden Fall a Unruhe ins System, und Unruhe wü i auf an schmalen Woidweg überhaupt net. Hauptsorge is aber dass die Gabel so stark verbogn wird dass auf Dauer amoi brechen muaß, ois Technik-Freak wird ma jo beim Zuaschaun scho schlecht. Und wia de Bikes vom Tobi beinan san is jo a a anderes Thema, der tuat jo mehr schänden ois radlfoan... [Bild: icon_wink.gif]
Bin ich froh, dass es hier auch jemanden gibt der die Gabel tatsächlich schon selber gefahren ist (und nicht nur irgendwelche Freunde hat, die mal ein Magazin gelesen haben in dem eine bezahlte Anzeige der Firma war [Bild: wink.gif] ) und deshalb meine Erfahrungen bestätigen kann [Bild: mrblue.gif]
jojo, do kaun a wieder gscheitln [Bild: tongue.gif]
du bezeichnest mei Radlfoahrei ois "schänden"?!? und meine Radln san a Graus? na, daun plog´ di du moi mid an 4 Joahr oidn HiTec-Bock ummadum...

und i sog: besser "woarmfoahrn" und daun schänden ois netta "woarm foahrn"... [Bild: grin.gif]
Solangst nur deine Radl schändst wird di eh koana asnzeign....moch i jo a gern!
Und wüst aber jetzt net sagn dass dei Hitec die Ausred is für dei Fahrerei, wenn di sogar a Pensionist auf an bessern CC-Radl fast versaugt.... [Bild: icon_wink.gif]
eben "fast" (0,3 Sek [Bild: icon_twisted.gif])... und wo kamad ma do hin, wenn olle in Pension gehn, de ausschaun wia Pensionisten? [Bild: cool.gif]

do hoasts: mehr trainiern! oder vielleicht wechslst do endlich zu de Marathon Foahrer....weil de Ausdauer steigt eh midn Alter... do miassadsd jo unschlagbar sein [Bild: icon_twisted.gif]

Du glaubst i schau nur aus wia dei Vater, aber schaun wirst wenn i da Vater von Deine Kinder bin!!!
[Bild: shocked.gif]Wuahahaha

ausserdem: wiaso host Du a 4 Sterndl, sogt des net aus ob ana vertrauenserweckend is?
Host da in noox bestochen dass´d an Ausdruck zum vorstelln beim Herrn Schwiegervater mitnehma kannst?
Wäü unter "seriös" vastehst jo eher "seriös angsoffn", hehe!
tztztz...lieber Herr owidamit! i dad sogn mia lossn des iatzt...s´hod jo ois koan Sinn mehr...mochmas wia richtige Mannsbilder (Bluadwiesn [Bild: icon_lol.gif]) - na, natirli ned, trinkma a gmiadlichs Weizerl und damma a weng Gschichtl drucka, wos fia wüde Hund´ ma ned san (do foit ma ein, i muas da erscht vazöhn, wia i letzte Wochn vom 10er ins Schwimmbeckn droppt bin - ohne Wossa [Bild: icon_eek.gif])
hobts ihr nix zum tuan?
na, und de Frage gib i glei gleichlautend zruck, Herr k b!

und, Long Island guad gwen am SA? oba geht hoid nix üba a gscheids Weizn, goi? [Bild: icon_twisted.gif]
long island war naürlich vorzüglich!
i sog da wos, am sonntog wors stönweis koa spaß weil körperlich is ma ned so guad ganga.

gibts scho wos neichs von unseren rahmen?

des muast an Flow frogn...i werd eam de Wochn moi anruafn, oba des Wochenend´ soits eigentlich so weit sein!
Dann miassma uns nu wen zum lackiern suachn, goi? da Franc hod jo a nu den braun-schwoarzn Giant - do ghert eh a wos gmocht...

soist ma iatzt load duan, wegen deim Kater? weils oiwei so saufn miasds...mir is ned schlecht gaunga am SA nochm Gei [Bild: icon_twisted.gif] (i find der smilie passt am besten)

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Saint Bremse mit Avid Bremsscheiben Sorbas 6 17,545 2016-09-04, 19:47
Letzter Beitrag: Sorbas
  Ding an Bremse des WC-Trek fipu 2 2,474 2016-08-05, 19:29
Letzter Beitrag: prolink88
  Welche Bremse für harten downhill Einsatz Marc_84 8 4,311 2016-06-21, 13:45
Letzter Beitrag: MadMag
  neue hintere Bremse für FR Hardtail - Scheisse, ich kenn mich gar nicht mehr aus ;-) andi 6 10,266 2016-04-18, 10:23
Letzter Beitrag: andi
  Interessant: Bremse mit Wasser noox 10 3,486 2015-09-05, 21:21
Letzter Beitrag: Tyrolens
  Ghost DH 9000 Bremse schleift beim Anziehen der hinteren Steckachse Radonluigi 10 4,818 2015-07-14, 14:19
Letzter Beitrag: Radonluigi
  hope v4 bremse von stahlflex auf plastikleitung umrüsten **tunefish** 0 7,933 2015-07-10, 10:14
Letzter Beitrag: **tunefish**
  Neue Bremse: Saint/Zee oder Guide RS Philipp 4 5,344 2015-03-09, 08:24
Letzter Beitrag: TomTurbo07
  Kräftigere Bremse oder mehr Handkraft? Nose 23 6,894 2014-07-25, 01:13
Letzter Beitrag: noox
  Welche Bremse fürs Freeriden? wombat213 5 1,743 2014-06-22, 22:48
Letzter Beitrag: wombat213

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: