Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krippenstein 07.02 Snow DH Sprint
i bleib a bis sonntag und nehm des snowboard mit [Bild: wink.gif]

wo pennts ihr ?
i waß nu net genau!! da daniel hat gsagt er organisiert uns was in hallstatt. do kau ma daun a a bissi fortgeh. besser als obertraun!
wie issn das mitn massenstart am schluss? fahrn da alle auf da piste ins tal? [Bild: tongue.gif]
jo genau!!
da start is ca. bei da hälfte von da abfahrt! dort wos wirklich steil und schnell wird! [Bild: smile.gif]
da wird die piste für skifahrer gesperrt und los gehts!!
Hei dani!
Jo i nimm´ an DHler... is ma am (weichen) Schnee irgendwia lieber!

I gfrei mi a scho... vullgas motiviert [Bild: laugh.gif]
Woas nu ned, ob i am SO mid de Schi dabei bin... brauchad nu an gscheiden Schi fian Stoa..
auf der forsteralm war ich der meinung das a dula fully oder auch a hardtail schneller wär, zumindest hatte ich ned des bedürnis einen downhiler zu brauchen...aber die allerschnellsten (hias, blechi, pedda, tobi, niki) waren auch alle mitn DH radl schnell [Bild: wink.gif]

andere frag: wie is n des dort ? nachdem des rennen ja fast ganz oben is kann ma ja ned gscheit dazwischen zum auto oder ?? sollt ma sich da dann sein ganzes zeug da ma ev. braucht glei mit rauf nehmen oder ?? san dort a ski-doo shuttles oder a lift ?
4er Sessellift... und de letzten paar Meter zum Start (wenn der wieder do is, wo er die letzten 2 Jahre war) hinaufschieben (oba ned so weit und steil wia in Waidhofen)

Des mim Auto is in der Tat a Problem - oba recht viel Zeug brauchst beim Snow-DH eh ned. I nimm´ hoid an Rucksack mid Trinken, Geld (is a Restaurant oben - falls i moi an Tee mid Rum oder so brauch) und Inbusschlüsseln mid auffi - des muas reichen! Der Rucksack is zwor beim Massenstartrennen ned so fein, oba vielleicht kinnma des irgendwia organisieren, daß des mim Lift runtergebracht wird...

Krippenstein is hoid anders ois Waidhofen, weil do neamt de "Ideallinie" freischaufelt bis am Boden... sunst dad ma in am 3 Meter tiefen "Canyon" fahren [Bild: tongue.gif] Wenn dir der "Geradeausllauf" vom Dual Radl genügt, kannst mid dem sicher a guad fahren! Is glaub´ i a Geschmackssache... mim Dual Radl kannst hoid besser durch den Sulz durchtreten... Nimm´ das, auf dem du dich wohler fühlst!
aha guat jetz kenn i mi aus..

die frage des bike stellt sich für mich eh ned, i fahr ja wider mit einem ausgeborgten radl [Bild: wink.gif]

na dann bin i ja gspannt wie des wird !
Nein!
Und ich kann höchstwahrscheinlich nicht dabei sein,weil meine Gabel nicht geht [Bild: icon_evil.gif] [Bild: icon_redface.gif]
das wegen dem pennen ist ne gute frage- wo pennt ihr denn alle
kann man den gscheit weggehen
was ist mit kolassberg
Zitat: weil meine Gabel nicht geht
hä? wos hods leicht? kinnama irgendwia weiterhelfen?

@Vorarlberger: Najo zum "fortgehn" wirds dort genau GARNIX geben - außer ihr schauts ind Haifischbar (goi flo [Bild: tongue.gif]) oder ins "Joy" - oba ob´s do hinwollts?

@Kolsassberg: moi schaun...
Mir fehlt ein Teil,da wird mir wohl nicht so schnell wer weiterhelfen können [Bild: smirk.gif]
tua´ ned so geheimnisvoll...wos fia a Gabel und wos fehlt? Warum soi ma den Teil ned in 3 Tagen besorgen können? [Bild: confused.gif]
Bei ner breakout bräuchte ich so ein Teil,das beim Knob Kit Säckchen dabei ist (das unter dem verstellknopf,wast reinschraubst) und ich habs schon bekommen gehabt,aber da hat das Teil gefehlt und gestern hab ichs wieder zurückschicken lassen und ich weiss ned,wie schnell die sind
Mit viel glück geht sichs vielleicht aus und dann bin i a mit dabei [Bild: icon_mrgreen.gif]
jo ruaf an bei HT-Trading... de ham eh Manitou-Vertrieb und sag´ denen, daß du des drum brauchst... (wennst hinfoahrst kannstas sogor glei mitnehmen)!
funktionierts ohne dem Teil ned? i kenn de Gabel ned (von innen her), oba hört si irgendwia ned so tragisch an...

oiso wenns an dem scheitern sollte, tip´ i auf a faule Ausrede [Bild: icon_lol.gif]

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  KAMPLC ENDURO sprint - 27.5.2012 falko 0 927 2012-05-09, 10:49
Letzter Beitrag: falko
  Snowdownhill am Krippenstein - 10 Jahre - 26-27.Feb Pedda² 22 8,526 2011-03-10, 17:30
Letzter Beitrag: Laubfrosch
  Snow Dual & 4Cross Bob Race krautl 10 5,672 2011-01-12, 16:11
Letzter Beitrag: krautl
  FOTOS Snow DH Krippenstein GloryRacer 9 3,546 2010-04-01, 00:14
Letzter Beitrag: Rüdiger
  Krippenstein SnowDH 2009 _kopfschuss_ 27 7,175 2009-04-06, 16:00
Letzter Beitrag: pAz
  Snow Downhill Zillertal 24/25.Jänner Pedda² 55 21,541 2009-02-01, 13:35
Letzter Beitrag: slayer80
  Krippenstein 15-16.03.08 SirMike 45 17,319 2008-03-25, 13:52
Letzter Beitrag: jürGEN
  Snow DH 661Friereida661 32 11,024 2008-02-11, 21:10