Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nimmtz mich mit.. .....bitte
wie schautz aus meine herren-brauche dringend mitfahrgelegenheit krippenstein näxte woche
fahrt eventuell wer bei sbg vorbei?
-wäre nett
Jo genau nemmts den Armen burschen mit am Krippenstein zahts on
na gut ihr sandler... werd i halt an alex vom palast anrehrn müssn, dass der a mitfoat und mi mitnimmt-hüft ois nix...
herst des gibtzjonet!-foat do echt kana bei esbidschi vobei, des kanns net sein herst-wos isn mit die wiener ha?
foatz eh bei uns durch oder net?
so´n scheiss!!!
des seh ich jetzt schon kommen, dass ma der alex absagt und ich wie so´n homo mim bus aussefoan kann...
geh leck!
da freu i mi jetzt scho drauf....
bitte liebe autofahrer tutz halt a bissi gnade walten lassen, geht des echt net? [Bild: icon_cry.gif]
Na, Hackel was dann kannst dir ein Auto leisten.. andernfalls mußt beim Mitfoan 40 Cent pro km zahln.
Find i aber irgendwie a gscheit gschert des san ca.60 km und des moi 40cent des san 24 € scho a bisssl bisssl übertrieben a 10er täts jo wohl auch aber mir is jo wuascht, na vielleicht net gonz aber ziemlich...
[Bild: mrred.gif] [Bild: icon_twisted.gif] 40 Cent pro km ist das gesetzliche Kilometergeld bei Benutzung des Autos mit mehr als einer Person. [Bild: mrred.gif] [Bild: icon_twisted.gif]

Wann i bei Salzburg vorbeikumman tät, warats jo kein problem.. aber aus Wien liegt das ned ganz auf der Streckn.. [Bild: icon_lol.gif] [Bild: cool.gif] [Bild: crazy.gif]
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH "gesetzlich" das i mi ned onspeib. gesetzlich zzzz. Aber wounst aus Wien kummst is kloa das ned a weg liegt
Eintrag gelöscht durch Joker
Woun i a prolet wäre doun würd i aber net in die Schul gehn und ausserdem hob i eh a mitfoaglegenheit. Apropos mitfoaglegenheit noch Hallstatt kommst leider nur sehr schwer. Nämlich zuerst 50km Bus 7km Zug und einmal quer übern See mitn schiff und des Interesiert kann. Und ausserdem Auto hob i scho wounst genau wissn wüsst an Honda Spacewagon 4WD, nur s blede is das i wengam schuistress erst in die Semesterferien mitn Führerschein ofonga kon.
Punky, scheiß di ned au [Bild: icon_wink.gif]
Na eh ned pedda aber mei i muas mi jo ned bled onschreiben/onreden lossn aber is jo eh wurscht. Und i bin jo eigentlich a ka punk oda sho???????
des mit dem anonymen eintrag woa i.,...hob offensichtlich vagessen "er mike" dazuzuschreiben...

ajo, i hob mit dem eintrag eigentlich den rotzkotz gemeint...

woa zwoa net nett, oba so wia dea gleich reinschreibt weil ihn keiner mitnehmen will?!,,,wo samma denn...er will was von uns und do soit a hoit scho a bissi mehr benehmen an den tag legen...des söbe übrigens am krippenstein....so wia der frogt/valongt nimmt den sicha kana mit!....
aba egal is jo a wurscht...hot mi hoit kurz aufgregt und jetzt aus....

@joker...löschn brauchst as oba net.....
FLo33: rotzi entweder du lernst di anders auszudrücken oder es wird nix mit posten da herinnen. Ok?
asssso Sorry aber nix prolettt
Zitat: er will was von uns und do soit a hoit scho a bissi mehr benehmen an den tag legen...des söbe übrigens am krippenstein....so wia der frogt/valongt nimmt den sicha kana mit!....

owa vom gaspedal kollege-was maulst denn da jetzt herum hä? wieso hasn mich nich in krippenstein anxudert?
is scho ziemlich mager im nachhinein herumzujammern...
und noch was: wer sind "uns"? würd mich interessieren...
weil so wie du das darstellst sind dort in etwa 150 harte downhiller vor ort gewesen und dann noch der rotzkotz...
[Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif] [Bild: icon_lol.gif]

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Bitte um Mithilfe - Unterschrift für Country Flow Trail DocPolo 0 1,762 2012-01-27, 09:25
Letzter Beitrag: DocPolo
  Bitte helft uns Bikern in Innsbruck - Nordketten Singletrail sowie DH Rennen Armin_Tirol 23 8,712 2011-04-14, 17:34
Letzter Beitrag: thomas.h
  Ich scheiß mich so an ;D antiherosam 2 1,556 2010-06-22, 16:51
Letzter Beitrag: huidiwui
  Neuer Bikepark - bitte um HILFE Roberto 11 8,485 2007-01-22, 16:04
Letzter Beitrag: .maraio.
  Renntermine 2005 - Bitte hier rein! Joker 57 20,018 2005-09-19, 19:24
Letzter Beitrag: Joker
  Renntermine 2004 bitte hier Posten!!! theear 90 27,393 2004-11-06, 12:00
  Wie melde ich mich zu Rennen an? (Hobbyfahrer) Old Anonym 1 1,166 2004-09-24, 21:48
  an alle die beim chill out waren - bitte lesen! Martix 3 2,321 2003-10-21, 17:36
Letzter Beitrag: Club Schladming

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste