Bewertung:
0
Waßt mir is des komplett gleich was du postest aber recht viel erreichen wirst damit ned wenn du nur rumschimpfst, das hat noch nie was gebracht. Meinetwegen wenns da dann besser geht schreib da alles von der Seele, is zwar unsinnig aber im Endeffekt dei Sach.
Sobalds von irgendeiner Seite beleidigend wird muß ma den Thread halt wieder schließen und teilweise löschen und genau das provozierst halt mit deinen Posts.
Und i glaub a ned, daß i extra an halben Tag nach Tieschen fahren muß um euch des nomoi persönlich zu sagen oder?
Bewertung:
0
oiso eigentlich woit i jo zu dem Thema nix mehr sogn... hob ma vor 2 Stund´ oder so deine Meldung durchgelesen und ma eigentlich nix weiter dabei gedacht. Hob´ im Keller beim Schrauben dann oba a bissi Zeit ghobt drüber nachzudenken - und iatzt mecht i doch wos dazua sogn.
Lieber Lupo!
Deine Anschuldigungen (in dem Thread iatzt) richten sich jo eigentlich direkt gegen mich - weil i hob jo ois erster des Wort "Proceed" in dem Thread genannt. Denke aber, daß i durchaus sachlich und keineswegs "unqualifiziert" mein Wissen dazu Kund getan habe, was jo a der Wahrheit entsprechen dürfte, oder?. Wenn i euren "Sponsor" 661 "schlecht" gemacht habe, weil i gsogt hob´, daß de Troy Lee Helme besser ausschaun, dann tut´s mir leid, stehe aber dazu.
Wollte nur am Ziel vorbeigehenede Spekulationen vermeiden, und des ganze richtigstellen. Nachher is ja dann überhaupt nimma um 661 oder Proceed oder sonst was gegangen, sondern irgend a belangloses Blabla über Troy Lee Helme.
Find´ des oiso irgendwia ned ganz ok, wia du do drüberfoahrst!
Bin a ned der Typ, der mid irgendwelche "Insidergschichten" oder "Gerüchte" im Internet hausieren geht (wer des anders siagt, kann mir des gerne sagen).
Zu den anderen "Schlechtmachereien" über Proceed (oder dem Umstand, daß si irgendwer ois Teamfahrer ausgegeben haben sollte) kann i garnix sagen - weil i hob den Thread bis heid nu ned gfunden wo des drinsteht... bitte den link zu posten!
Wenn du sonst noch irgendwelche Probleme mit meinen Äusserungen in dem Forum host, dann sog´ ma des bitte in Tieschen - a wennst di woahrscheinlich ned erinnern kannst (oder mi dem Namen nach ned zuordnen kannst) - wir kennen uns jo eh.
p.s.: entdschuldigt de vielen " " oba s´geht irgendwia ned anders...