Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DOWNHILLN IN ST.GILGEN AM WOLFGANGSEE
HE AM 12er HORN IN ST.GILGEN KANN MA JETZ DOWNHILLEN ODA BESSA FREERIDEN STRECKEN zwischen 5 und 10 KILOMETER LANG UND GESHUTTLET WIRD NATÜRLICH MIT DER 12er Horn Seilbahn

OFFIZIEL KANN MAN DA NUR AM MITTWOCH NUR MIT EINEM BIKEGUIDE (PRO TRAVEL 06138/25250) UM 20 EUROS RAUFFAHREN DA GIBS GEILE STRECKEN

ICH HAB MICH GLEICH HEUTE BEI DER SEILBAHN IN ST.GILGEN INFORMIRT UND DIE HAM GSAGT WENNS REGNET ODA ES IST A TRÜBES WETTER KANN MAN AUCH OHNE GUIDE AUFI FOAN I GLAUB DES LOHNT SICH ICH WOLLTE EIGENTLICH GLEICH AUFI FOAN ABA JETZ SAN MEINE BREMSEN GLAUBI IM OASCH

wos soi do doa
Seawas Phil! Is jo a geile Soch! Werd a amoi foabeischaun wenn i mei naichs Radl hob!

net so schreien... der nächste eintrag mit großbuchstaben wird gelöscht. is ja net zum lesen...

nòóx, Downhill Ranger
könntest ja ins forum a funktion einbaun die automatisch zuviele großbuchstaben hintereinander automatisch lowercase formatiert [Bild: wink.gif]

Hümmi, Orsch und Zwirn! Do steckt a Hocka in meina Birn.
French: Mon dieu! Il y a une hache dans ma tête.
Turkish: Aman Tanrim; Kafama saplanmis bir balta var.
net lachen ... diese Überlegung hatte ich schon mal... nämlich dann z'Fleiß in lauter Kleinbuchstaben!

nòóx, Downhill Ranger
He burli wer bistn du ?

Pfu, Punkratz du riskierst ganz schön ;-)
oba is sag e nix *ggggggggggg*

"Mei Bia is net deppat!!" (Zitat Mundl)

TheEar
--> MITGLIED der Tangaallianz <--
PapaRanger
Rechte Hand vom SuperAdmin
Präsi of the Rangerbuam
SORRY noox oba don konn mas besser lesen i bins da Punkratz und gleichzeitig da System of a up

wos fia ans wüst da den Kaffn?

also großbuchstaben gelten allgemein als viel schlechter lesbar. Ich meine ein Wort geht ja noch. Aber net der ganze Text. Und im Internet werden Großbuchstaben als Schreien interpretiert und das musst ja net wirklich!

nòóx, Downhill Ranger
Zua Zeit hob i des wos du zum Dualn wüst und boid hob i irgend a Fully mit hoibwegs gmiadlichn Fedaweg und ana Z1 oda so. Beim Rohmen was i no net genau wos i wü!

warum wos riskire ich ? kenn mi net aus

@Punkratz: na war mein Fehler, vergiss es hab nicht genau gelesen, wie immer ;-)

"Mei Bia is net deppat!!" (Zitat Mundl)

TheEar
--> MITGLIED der Tangaallianz <--
PapaRanger
Rechte Hand vom SuperAdmin
Präsi of the Rangerbuam

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  "bockerl" waren heut downhilln brokenparts 5 1,731 2003-10-05, 08:39
Letzter Beitrag: Mr.Radical
  Ergebnislisten St. Gilgen & Tauplitz noox 0 1,206 2003-08-08, 10:12
Letzter Beitrag: noox