Themabewertung:
  • 2 Bewertung(en) - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4X-Strecke Koppl
Ja, das sieht etwa so aus: http://www.heizoel24.de/shop/popup_image.php?pID=58
Frontline Magazine | Maxxis | Spy | TSG | Akira-Tuning
"Dual Slalom is the best shit, ever" Nathan Rennie - "How can anyone prefer Four-X to dual slalom?" Gordo Fonseca (Littermag)
Aha, Heizölkanone, oder was! Macht sicher a gscheite SauereiBig Grin
DEATH COMES RIPPIN'
wer is denn am sa. defentiv dabei?
ich schon Big Grin

lg pAz
Ich auch. Freu mich schon auf die Schmerzen nach der Session. Muskelkater, Schwielen an den Händen und sonst wo, fein :o
DEATH COMES RIPPIN'
Wenn ich da so mitlese würd mich so a gebrauchtes 4X Bike (Hardtail oder Fully) schon reizen... Zumindest a kleins bissl hupfen lernen, wäre schon super Wink
grisch schrieb:Ich auch. Freu mich schon auf die Schmerzen nach der Session. Muskelkater, Schwielen an den Händen und sonst wo, fein :o

wos host leicht du vor????
So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:
DEATH COMES RIPPIN'
grisch schrieb:So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:

dabei haumma des letzte moi jo gor ned vü taun!
beim baun hob i scho bluadige händ ghobt...oba do hots jo a immer an die leid gemangelt :2rolleyes:
Bine schrieb:dabei haumma des letzte moi jo gor ned vü taun!
beim baun hob i scho bluadige händ ghobt...oba do hots jo a immer an die leid gemangelt :2rolleyes:

des werd scho werden am SA; i hob jo leider erst von da streckn ghert, wia's grod fertig wordn is, sonst hätt's mind. 1 Mann mehr ghobt Wink
DEATH COMES RIPPIN'
huuuuuu "Sklaventreiber" - DEN Ruf muas ma si a amoi "eroabeitn" *gggg* - dabei sogt mei Frau imma, i bin a Schmusetiger - tjo......

BIS MORGEN !!!!
lg, Roberto

grisch schrieb:So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:
DANKE Bine für de lässign Fotos - voller Einsatz im "weissen Regen".... des is net Engagement DES is Fanatismus *ggggg* -
won i de Streckn jetzt so siag, bin i dirket a wengal stoiz, dass so lässig woan is... und won am 26.4. de Racer des gleiche sogn, tjo - don homma woi an "Nebenjob" henga.... STRECKNBAUER.... *ggg* äähh - net "*ggg* sondan "brrrrrrrrrrrr"
lg, Roberto
akrat am samstag muss i scho auf a andere Baustelle....
dabe wäre i sogar gerade dabei, mir an kleinen 4X-er aufzubauen..

...Robert, a schmusetiger schaut anders aus....Big GrinBig GrinBig Grin:aevil::aevil:

...der hat zumindest Haare....:eek::eek::king:
Jedes schöne Arbeitstagerl beginnt mit einem 6er-Tragerl!
Roberto schrieb:tjo - don homma woi an "Nebenjob" henga.... STRECKNBAUER.... *ggg* äähh - net "*ggg* sondan "brrrrrrrrrrrr"

und da roberto, da georg und i werden chefrüttler ;o) *zitterzitterzitter* ;o)

na, ned,dass i mi drum reißen würd....
holly shit! Ihr wisst's aber scho, dass die Strecke zu sanieren wär und ned zu demolieren!!!:2mhm: :mrpurple:
DEATH COMES RIPPIN'
bis moagn kinder Big Grin

des/die LR nehm ich mit @ grisch!

lg kevin

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Suche neue Strecke! Brummi_1 0 1,532 2010-06-17, 13:59
Letzter Beitrag: Brummi_1
  Coole bike strecke in vorarlberg downhillboy09 2 3,358 2010-03-26, 20:44
Letzter Beitrag: kmg83
  Hilfe,such Downhill oder freeride Strecke waranenmensch 3 4,239 2008-12-03, 23:17
Letzter Beitrag: dh.fr.fiebre
  Bock auf ne DH-Strecke in München? DasMatti 6 2,652 2007-08-20, 20:28
Letzter Beitrag: gldmünchen
  koppl Da Feinste 1 2,182 2007-04-02, 13:16
Letzter Beitrag: Roberto

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste