Bewertung:
0
Bewertung:
0
Aha, Heizölkanone, oder was! Macht sicher a gscheite Sauerei
DEATH COMES RIPPIN'
Bewertung:
0
wer is denn am sa. defentiv dabei?
ich schon
lg pAz
Bewertung:
0
Ich auch. Freu mich schon auf die Schmerzen nach der Session. Muskelkater, Schwielen an den Händen und sonst wo, fein :o
DEATH COMES RIPPIN'
Bewertung:
0
Wenn ich da so mitlese würd mich so a gebrauchtes 4X Bike (Hardtail oder Fully) schon reizen... Zumindest a kleins bissl hupfen lernen, wäre schon super
Bewertung:
0
grisch schrieb:Ich auch. Freu mich schon auf die Schmerzen nach der Session. Muskelkater, Schwielen an den Händen und sonst wo, fein :o
wos host leicht du vor????
Bewertung:
0
So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:
DEATH COMES RIPPIN'
Bewertung:
0
grisch schrieb:So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:
dabei haumma des letzte moi jo gor ned vü taun!
beim baun hob i scho bluadige händ ghobt...oba do hots jo a immer an die leid gemangelt :2rolleyes:
Bewertung:
0
Bine schrieb:dabei haumma des letzte moi jo gor ned vü taun!
beim baun hob i scho bluadige händ ghobt...oba do hots jo a immer an die leid gemangelt :2rolleyes:
des werd scho werden am SA; i hob jo leider erst von da streckn ghert, wia's grod fertig wordn is, sonst hätt's mind. 1 Mann mehr ghobt
DEATH COMES RIPPIN'
Bewertung:
0
huuuuuu "Sklaventreiber" - DEN Ruf muas ma si a amoi "eroabeitn" *gggg* - dabei sogt mei Frau imma, i bin a Schmusetiger - tjo......
BIS MORGEN !!!!
lg, Roberto
grisch schrieb:So is ma hoit noch da letzten aktion gonga! Aber desmal sand eh maschinen a dabei, da werdn ma ned so eini puddeln müssn. wobei solang da roberto, der sklaventreiber, dabei is, wird's sicha wieda voi zum anpacken sei:eek:
Bewertung:
0
DANKE Bine für de lässign Fotos - voller Einsatz im "weissen Regen".... des is net Engagement DES is Fanatismus *ggggg* -
won i de Streckn jetzt so siag, bin i dirket a wengal stoiz, dass so lässig woan is... und won am 26.4. de Racer des gleiche sogn, tjo - don homma woi an "Nebenjob" henga.... STRECKNBAUER.... *ggg* äähh - net "*ggg* sondan "brrrrrrrrrrrr"
lg, Roberto
Bewertung:
0
akrat am samstag muss i scho auf a andere Baustelle....
dabe wäre i sogar gerade dabei, mir an kleinen 4X-er aufzubauen..
...Robert, a schmusetiger schaut anders aus....    :aevil::aevil:
...der hat zumindest Haare....:eek::eek::king:
Jedes schöne Arbeitstagerl beginnt mit einem 6er-Tragerl!
Bewertung:
0
Roberto schrieb:tjo - don homma woi an "Nebenjob" henga.... STRECKNBAUER.... *ggg* äähh - net "*ggg* sondan "brrrrrrrrrrrr"
und da roberto, da georg und i werden chefrüttler ;o) *zitterzitterzitter* ;o)
na, ned,dass i mi drum reißen würd....
Bewertung:
0
holly shit! Ihr wisst's aber scho, dass die Strecke zu sanieren wär und ned zu demolieren!!!:2mhm: :mrpurple:
DEATH COMES RIPPIN'
bis moagn kinder
des/die LR nehm ich mit @ grisch!
lg kevin
|