2003-02-28, 22:04
folgendes: meine Thomson-klumpertleichtbauxc-Sattelstütze is a bissi Banane wordn. Sie muas ziemlich weit oben gebogen sein, weil sie wor nie weiter ois 10cm (max. 15cm) draussen. Ich hob natürlich de Sattelstütze mid minimaler Gewalt wieder in den Rahmen einigsteckt... des wor a koa Problem, weil i des ganze Jahr so gfoahrn bin. Iatzt woit i oba de Sattelstütze wieder aussatuan und es geht nimma. Was kann ich da machen?
I hätt´ scho moi a Loch einibohrt (und a Gwindstangerl durchgsteckt) damit mas evtl aussa"ziehen" (mid ana "umgekehrten" hydraulischen Presse) kunntn. Dazua miassadma des G´spü oba am Rahmen abstützen (am Gusset zw. Sitzrohr und Unterrohr) und de Frage is: hält des der Rahmen aus?!? oda is aussabohren/fräsen gscheider? wenn ja, wie?
I hätt´ scho moi a Loch einibohrt (und a Gwindstangerl durchgsteckt) damit mas evtl aussa"ziehen" (mid ana "umgekehrten" hydraulischen Presse) kunntn. Dazua miassadma des G´spü oba am Rahmen abstützen (am Gusset zw. Sitzrohr und Unterrohr) und de Frage is: hält des der Rahmen aus?!? oda is aussabohren/fräsen gscheider? wenn ja, wie?