2003-03-11, 23:04
jo, "that bike kicks ass" - zumindest von da Hinterbaufunktion her trau i ma des a scho sagen...
sche langsam denk´ i ma a, daß des a Frage der Gewohnheit is. Hob´s iatzt mit Vaters Hilfe (wozu hod ma denn an Tischler im Haus) nachgemessen (mid speziellem Winkelmesser): soit ziemlich genau 68.5-69° sein.
S´Problem is hoid, daß mei DH-Radl nur 64-65° (ohne draufsitzen) hod - und des bin i gewöhnt. Außerdem is beim DHler s´Oberrohr extrem kurz und beim Freerider hods a normale Länge. Werd´ mi einfoch dran gewöhnen müssen - i hoff´ mi hauts am Gardasee ned z´oft auf d´Goschn damid![[Bild: crazy.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/crazy.gif)
So, iatzt muas i nu a Mail schreiben müssen an den Mark vo Azonic und mi für den Aufwand entschuldigen. Des möchte i a nu moi an der Stelle erwähnen: Bei Azonic fühle ich mich wenigstens kompetent behandelt, außerdem kümmert man sich sofort um deine Probleme und man hat ein offenes Ohr für die Anliegen der Kunden! Da könnten sich fast alle Bike-Firmen was abschauen davon!!!
sche langsam denk´ i ma a, daß des a Frage der Gewohnheit is. Hob´s iatzt mit Vaters Hilfe (wozu hod ma denn an Tischler im Haus) nachgemessen (mid speziellem Winkelmesser): soit ziemlich genau 68.5-69° sein.
S´Problem is hoid, daß mei DH-Radl nur 64-65° (ohne draufsitzen) hod - und des bin i gewöhnt. Außerdem is beim DHler s´Oberrohr extrem kurz und beim Freerider hods a normale Länge. Werd´ mi einfoch dran gewöhnen müssen - i hoff´ mi hauts am Gardasee ned z´oft auf d´Goschn damid
![[Bild: crazy.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/crazy.gif)
So, iatzt muas i nu a Mail schreiben müssen an den Mark vo Azonic und mi für den Aufwand entschuldigen. Des möchte i a nu moi an der Stelle erwähnen: Bei Azonic fühle ich mich wenigstens kompetent behandelt, außerdem kümmert man sich sofort um deine Probleme und man hat ein offenes Ohr für die Anliegen der Kunden! Da könnten sich fast alle Bike-Firmen was abschauen davon!!!