2002-11-26, 00:45
nana, so läuft des net, "Optimum" gibts koans, nur an Kompromiss aus Druck, Gewicht, Luftwiderstand, Baubreite und so. Bei an Rennradl hat si hoit 23mm bewährt, bei die bikes 1,9-2,5 Zoll je nach Einsatzbereich. 3,0" fahrt jo z.B. eh koana der die Gschicht ernsthaft betreibt(=Racer), is jo rein für´d Optik(=Wiascht).
Stell da des mit dem Druck so vor: Du legst di am Ruckn und stellst da a volle Mineralwasserflaschn aufn Bauch.
Wos passiat? Genau NIX
Jetzt nimmst dei spitzes Taschenmesser, setzt das mit da Spitzen am Bauch auf und stellst die Flaschen aufs Messer.
Da absolute Druck is gleich blieben, aber des Gewicht der Flaschn bringt di auf amoi einfoch um!!!
Warum: weil da Druck/Fläche extrem gstiegen is!!!
Oder schau da a Staumauer mit 50m Höhe an. Da Druck dort unten liegt bei 5 bar, des kannst bei an Loch mit 2mm ganz locker mit´n Daumen zuahalten, durch die Fläche brauchst aber für die Mauer 5m dicken Stahlbeton.
Zur Kritik an da Formel: wennst doppelt so vü Fläche hast und den selben Luftdruck einpumpst wird einfach die doppelte Fläche wia vorher mit dem selben Druck belastet=> da Reifen wird härter.
Wennst a Rennradl oder so stehn hast probiers einfach aus: 2bar in Rennrad und Autoreifen, wennst den Autoreifn leichter bis auf´d Felge durchdruckst ois den vom Rennradl geht des nexte Bier auf mi.
Prost
Stell da des mit dem Druck so vor: Du legst di am Ruckn und stellst da a volle Mineralwasserflaschn aufn Bauch.
Wos passiat? Genau NIX
Jetzt nimmst dei spitzes Taschenmesser, setzt das mit da Spitzen am Bauch auf und stellst die Flaschen aufs Messer.
Da absolute Druck is gleich blieben, aber des Gewicht der Flaschn bringt di auf amoi einfoch um!!!
Warum: weil da Druck/Fläche extrem gstiegen is!!!
Oder schau da a Staumauer mit 50m Höhe an. Da Druck dort unten liegt bei 5 bar, des kannst bei an Loch mit 2mm ganz locker mit´n Daumen zuahalten, durch die Fläche brauchst aber für die Mauer 5m dicken Stahlbeton.
Zur Kritik an da Formel: wennst doppelt so vü Fläche hast und den selben Luftdruck einpumpst wird einfach die doppelte Fläche wia vorher mit dem selben Druck belastet=> da Reifen wird härter.
Wennst a Rennradl oder so stehn hast probiers einfach aus: 2bar in Rennrad und Autoreifen, wennst den Autoreifn leichter bis auf´d Felge durchdruckst ois den vom Rennradl geht des nexte Bier auf mi.
Prost