Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schon jetzt gute besserung pagey!!!
[Bild: smile.gif]MUHAHAHAHAHA

Laufbursch(mädel) [Bild: smile.gif]
hahahaha genau schick die chilli, und am besten sitzt du am beifahrersitz [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif]
auweh peda was machst du fia sachn

alles gute auch von mir und gute besserung.

und ganz ganz viel geduld für die adriana

quäl sie net zusehr... [Bild: icon_mrgreen.gif]

und komm trotzdem zum downstairrace in linz!!!
Von mir auch Alles Gute!
Und net die Chili überstrapazieren. Is ja nur die Hand. (Vorausgesagt sie machen net so an Pfusch wie bei meinem Bruder, dem ganz vorne, wo bänder montiert waren, was weggesplittert ist, dass sie aber einfach so lassen haben, wodurch jetzt das ganze Handgelenk total instabil ist. )
na noox....mit der story von deinem Bruder baust den pagey sicher auf [Bild: wink.gif]
jo, ich bin der Meister in sowas. Na keine Angst, sowas passiert normal net. Zumindest behaupten die Doktoren, dass sie sowas noch nie gesehen hätten. Bei meinem Armbruch hab ich den Gips so demoliert, dass ich den Ellenbogen schon leicht abbiegen konnte, und die Hand ist trotzdem ohne Probleme zusammengewachsen [Bild: icon_lol.gif]. Ich hoffe, das baut mehr auf [Bild: icon_twisted.gif]
pagey des wird scho wieda!!!

i hob jo scho erfahrung im mittelhandknochen brechen. solangs ka komplizeirter bruch is, wie bei mir [Bild: wink.gif] , haut des dann wieda hin!

i hab mi gestern ziemlich angschwitzt, weil im ersten moment hat sich die hand genau gleich angfühlt wie im frühjahr am schöckl bei meim herfaller. nur bin i damals weitergfahren, was ich diesmal unterlassen hab. jetzt hab i des problem, das ich die schmerzen nicht beurteilen kann. weil im märz wars auch zerst nicht sooo schlimm und i hab ma denkt is nur gscheit prellt und bandl überdehnt... und dann bin ich ober-schlaumaier weitergfahren und hab ma dadurch alles zerbröselt. und dann hats wiiiirklich wehtan. [Bild: tongue.gif]

andererseits trau/will i net scho wieda ins lkh und a hiobsbotschaft empfangen! des is echt a scheiss wenn ma sie wehtuat!!!! i wünsch ma zu weihnachten an home-röntgenapparat, do moch i die bruchdiagnose dann imma selba und fahr nur mehr zum behandlen ins lkh [Bild: icon_mrgreen.gif]

also OIS GUATE nach wien
jetzt wasst warum i des dirtn und so unterlass, weil i hob ma beim scheiss springa 1x des gonze knia zastört(olle abndl, knochen knorpel...) a 2tes moi nurs kreuzbandl, beide schulterb hobn a wos okriagt(bandl???)...wegen denen woa i oba nu net im spital(is oba scho 2 joa aus)
naja i wünsch eich unglückspiloten ois guade!!!!
Natürlich auch gute Besserung....
na zum glück is net so vü passiert, oba trotzdem vo mir a guade besserung!!

und chili: mei beileid [Bild: smile.gif]
bin zwar spät dran aber auch gute besserung!

halt uns am laufenden!!
jaja, wenn mans nicht kann soll mans lassen!!!! [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif]

scherz beiseite...gute besserung ihr zwei!!!!

@stip, gibts ja garned dasst da du gorned wehtan hast [Bild: grin.gif] [Bild: confused.gif] [Bild: confused.gif] [Bild: grin.gif] [Bild: grin.gif] [Bild: grin.gif]
na dann wünsch i dir ned zu vü hackn mitn pagey und eam natürli a guade besserung...

hab in plesching leida ned dirtn können weil in hackn gwesen... wär sicha lustig gwesen... schad nur dass was passiert ist, aber plesching is halt scho a weng a ärgerer dirt track...

oiso no amoi guade besserung und fröhliches bedienen...

jo pagey, pass auf auf di!!
vo mia a ois guade und guade besserung...
kumst trotzdem zum downstair race? wär scho cool.
nochmal danke!
wenn ich bis zum downstair race mit dem gips autofahrn kann dann komm ich auf alle fälle oderes hat wer ein platzerl für mich + gattin......weil mit frau am steuer hab i todesangst [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif] [Bild: icon_mrgreen.gif]

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  An alle die schon maturiert haben thomas_b 26 6,000 2021-05-30, 14:44
Letzter Beitrag: MarkUltra
  Was hab ich jetzt schon wieder gemacht?! (I-Net Expl.8 vs Adobe) fipu 3 2,581 2014-12-22, 14:55
Letzter Beitrag: Cagatey01
  eine sehr gute nachricht der koch 53 13,430 2011-01-22, 19:13
Letzter Beitrag: noox
  Alles Gute den heutigen Geburtstagskindern motocrossandi 81 17,956 2010-02-10, 08:35
Letzter Beitrag: georg
  Alles Gute für's Neue Jahr noox 14 6,659 2010-01-04, 06:43
Letzter Beitrag: mgt-MAV
  gute besserung jürgen der koch 7 3,882 2009-06-02, 13:24
Letzter Beitrag: dita
  Gute Besserung an Pagey! Bine 100 42,513 2009-04-18, 19:21
Letzter Beitrag: ClemDMC
  Alles gute Brody Freerider92 7 2,203 2009-01-19, 14:50
Letzter Beitrag: Aca
  Alles Gute zum Geburtstag Smelly Brody 14 3,538 2008-07-14, 07:16
Letzter Beitrag: smelly
  Alles gute... Tobi 3 3,987 2008-05-27, 18:49